måndag 9 mars 2015

Life of Terry


1. Hugo har lärt sig att göra apelsinjuice på dagis och vill stolt visa sina päron. Ett steg närmare smoothie hoppas jag. Han är så fjompig med nyttigheter.

2. Fika. Alla spädbarnsmammors rättighet. Helst chokladig med mjölkskummad latte. Inte en middag kommer ens i närheten av en fika. Så det så.

3. Jag försöker maxa min start på dagen och göra den färgsprakande glad. Fyra små tvillingögon stirrar på mig medans jag slukar den.

4. Fikakulturen i vår familj är väl implementerad. Horisontellt och vertikalt. Inte en middag i världen kommer i närheten! (det skulle kunna vara om fikan är middagen)

5. Små hjärtegull i morgonsoffan. Hugo har äntligen börjat se skillnad på tvillingarna. En är "den tjocka" och en är "den lilla". På bilden har han "den lilla", som jag skulle säga är förhandstippad gällande allt mys enligt Hugo.

6. Untz untz untz. Jag lirar, vrålar och rockar mina lurviga. Denna gången Foo Fighters och Lady Gaga. En brutal skillnad artistmässigt, men akustiskt mycket likt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar