söndag 23 oktober 2016

Grattis Hugo!


Jag hade tydligen ätit tålamod till lunch för just den här dagen fick Albert & William hjälpa mig att baka Hugos födelsedagstårta. Kan ni tänka er att storebror skulle fylla sex år? Jag kan det knappt...


Ni kan säkert tänka er att det blev en rätt kladdig upplevelse. Men de var så duktiga och glada över att få hjälpa till! Och jag kände mig som världens bästa mamma.


Med tre barn har jag lärt mig att inte ta mig vatten över huvudet. En enkel kladdkaka med en ännu enklare glasyr är nog så kalasigt! 


Jag hade tydlig köpt skojljus för de fick liv på nytt hela tiden.... 


Helt omöjliga att blåsa ut! En sån tur att paketen inte var omöjliga alls. Nope, rena  rama fröjden såklart! Och faktiskt var det en ljuvlig kalasmorgon för Hugo. Chokladtårta till frukost är inte varje dag. Grattis älskade pojke! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar