onsdag 3 februari 2016

läsrusk

        

Jag är absolut ingen bokmal. Har inte läst böcker sedan jag var 12 och slänger mig inte med svåra ord. Nej, jag får gott imponera på andra vis. 


Men barnböcker. Det lägger jag gärna en slant på. Vi har alla böcker av Jan Lööf och de är så uppskattade! Bra stories och fantastiska bilder. 


Det finns massor att titta på och varje gång upptäcker man något nytt. En perfekt kalas present! Idag har jag sorterat lite bland vår barnbokssamling. Några böcker ger vi vidare, andra är det dags att flytta från Hugos rum in i tvillingarnas. 


Men, tvillingarna har en bit kvar... De har idag rivit sönder varsin bok under boksorteringen! Har ni också lite för höga tankar om era barn ibland?! hehe....
Nu sussar två små knyten i vagnen, men strax drar vi till myrornas för nya läsäventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar