söndag 27 mars 2016

Spanien är ett land

        

Så äntligen fick vi nya fräknar och sand på ställen man inte trodde var möjligt. Något som var omöjligt var att sitta still mer än fem minutas. Dessa rövare knatar mer än gärna, men väldigt sällan på samma promenad. 


Min fina pojkar. Förundrade av sol vind och vatten. Och grönska. Saknar vi inte det något alldeles i Svealand? 


Det är inte bara stränder Spanienlandet skämmer bort oss med. Dess fina råvaror gör mig så lycklig varje måltid! Att handla är en fröjd!


Apelsintorget i Marbella har blivit en återkommande favorit. Torget ligger i den gamla delen av Marbella och är otroligt vacker. Själva torget är inramat av apelsinträd och det är under dom man äter lunch eller kanske allra helst glass?


Fina Hugo. Fem år och svår som en fjärt att fånga på bild. I tårar när vi lämnade Spanien men överlycklig över att vara hemma igen. Borta bra... 


Och ännu mera strand! Albert & William bakar kakor i mitt knä. Jag smakade aldrig. Hugo leker alltid 20 meter bort från småbröderna. Så han får vara i fred. Smart drag tänker jag. Speciellt när man har ägnat en hel dag åt att bygga en sandstad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar