tisdag 1 mars 2016

Säg att gröna växter är inne!

        

Jag vet inte hur det står till på ditt sömnkonto? Men vad jag vet sover mina barn om nätterna?! Detta ger ju livet tillbaka och inspirationen flödar...



...och ger sitt uttryck i gröna växter. Är detta inlägget en åldersvarning? Att blogga om gröna växter gör ju ingen 20-åring? Tänkte precis skriva att jag ska baka bröd i eftermiddag. Men jag hoppar det. 


Att i nästa mening berätta hur nöjd jag är över mina gigantiska betongkrukor gör det hela, patetiskt? 


Jag tänkte ju också nämna hur praktiska de är. Man kan nämligen ha dem både inne och ute. 
Ja, men Gud så praktiskt tänker ni. Var har du köpt dem? 
-Jag vet! Pangpris på ROOM. Löp och köp. 

Ni andra tänker, Gisses vilken fånig bloggare och har redan raderat mig ur cyberspace. Shit happens.

Ärligt, visst är gröna växter på tapeten? Inne? Hugos rum känns extremt hett i så fall. Och mysigt att hänga i. Renoveringen är över och operation dekoration har fått ta över. Inte mig emot. Gammal eller ej. // trettio-snart-ett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar