söndag 5 juni 2016

Summerburst


Själv påtar jag i min trädgård, skaffar svart nagellack under naglarna när jag möblerar om våra plantor. Ja, ni hör ju så gammal jag låter! Men shit pomfritt vad helande det är! Förutom detta shoppar vi nödvändigheter och piff till vårt stora lunchparty som går av stapeln imorgon. 


Det blir långbord för 16 ljuvliga människor. Jag har plockat små buketter och dammat av dukarna. Hängt med min man i köket som världens team och fixat maten. Ingen catering här inte!


Dukningsinpo har nog Lexington fått stå för. Hittade två ljuvliga bilder, som kanske inte är fullt så somriga men väl värda att sparas. Spana in gitarrerna på väggen älskling! Så måste vi ju ha det! 😉


Dags att sova sött. Imorgon grattar vi Sverige med vårt egna summerburst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar