fredag 19 augusti 2016

Modeflugor?!


Jag är säkert sen på vilken modefluga som helst, men jag har i alla fall hajjat hypen med broderade plagg. [jacka gucci]


Själv försöker jag handla hållbart i alla kategorier. Modeflugor flyger inte ens in i min garderob. (Kanske efter säsong fyra, då en klassiker är klarlagd!)


Sedan finns det väl en trend i allt man handlar idag, en del av det tycks bara vara mer tidlöst...


Runda väskor av hö tycks vara grejen?


Och kom igen! Inte ens du har väl missat trenden momjeans?


För det vore ju riktigt pinsamt! Alltså, det ser ju så bekvämt ut. Minus pumps. Men det kanske blir fel med birkenstock till? Och det faktum att jag är 162 cm kort?


Korgar. Det. Är en hållbar trend jag iaf kommer haka på. Till leksaker, söndagssconsen eller till farmors gamla kaktus. Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar