lördag 1 november 2014

gravid med tvillingar v.33

Sista dansen. Och jag mår verkligen bra! Om än lite trött, twinsen växer ju som mest nu. Men jag sover oförskämt bra! Är nu i slutet på vecka 33 och visst ser det ut som att explosionen är nära.Visst känner jag mig osmidig och min 4åring tycker att jag är tråkigast i världen... Kan så vara, jag är ju inte direkt världens leksugnaste och busigaste morsa just precis nu. 4,5 veckor kvar... Hoppas de springer fram! Fostersparkarna är nu utbytta mot bök och tvåan ligger absolut på tok-tvären och har så gjort i flera månader.

Vikt på twinsen i vecka 32 låg på 1700 gram samt 1500 gram. Den ena helt på kurvan och den andre under. Vilket inte är något alarmerande. Denna gången heller. Själv har jag nu gått upp omkring 16 kilo och undrar vart katten allt det sitter? Jag som nästan dansar fram...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar