söndag 4 september 2016

Sensommar favvisar




Scandinavian style, I guess. Går hem även hos denna rödhåriga skandinav. Jag har ganska nyligen blivit ett fan av ATP:s sandaler och väskor. Grym kvalitet till rimliga priser. Det kan inte ens en smålänning förneka. Något min fina make tog fasta på och överraskade mig med denna bucket bag. Han tyckte att något skulle jag ha för att ha varit hemma i två år med våra barn. Två år av tårar, slit, skratt och kärlek. Så himla fint. Jag kunde inte vara lyckligare över våra barn, stolt fru till min man, men ni vet.....ibland är det tungt att ro vardagslivet runt med tre barn. Tack fina du, darling!

Vet ni, det märks att barnen blivit lite större. Jag sitter i köket, tidigt som tuppen, men vem bryr sig? Solen strålar in och jag dricker morgon teet själv. S J Ä L V. Boysen leker och skrattar där nere. Det mina vänner ÄR en bra start på en ny ledig dag tillsammans. Tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar