tisdag 20 september 2016

Spanien i september

      

Vi är framme! Me & my Hubbie har lämnat landet och checkat in i septembervarma Marbella. Det bara går inte att klaga! Våra kids är hemma och i världens bästa händer. Hög tid att ladda batterier och bara njuta!


Jordens mest ljuvliga butik hittas förresten här. Här bakas det eget ekologiskt bröd, färskpressade juicer i ALLA färger och ännu mer ekologisk mat! Jag blir så inspirerad att leva som sundheten själv och fyllde kylen med massa frukt och grönt.


Nötter, fröer, torkad frukt... Som den lilla nörd jag är kan jag spendera en halv dag här...


....För att sedan traska runt hörnet och köpa mörk chokladsorbet med nötter ovanpå. Även den eko-reko. Marbella har fattat trenden. 


Någon annan som fattat trender är min man som numera kan titulera sig som skvaller-blad-vändare. När annars i livet har vi tid med sånt? I en solstol?


Eller vem sjutton har tid att lägga eyeliner och annat piff? Ikväll gjorde jag mitt bästa 


och hoppade i klackarna för att inta middag.


Vi hamnade på ett väldigt fräsigt ställe där man ville dansa under hela middagen. Ni vet sitt-dansa? Som ni gör i bilen när ni tror ingen ser.


Här satt jag förresten. Sitt-dansandes och lycklig.


Och en till lycklig jäkel. Ibland så. Händer det. 😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar