måndag 12 september 2016

Weekend


Helgen gick och jag fick starta den i lugn och ro. Våra kiddos har börjat pröva fenomenet sovmorgon och det kan jag ju inte klaga på. Att få starta dagen själv är enligt mig den bästa starten.


Är det helg får man väl starta dagen med te och en ljuvlig fryst banan med choklad & nöttäcke? Ni måste pröva! Perfekt för bananer som håller på att gå i graven. (Och lika bra som kvällssnacks när sötsuget vill besöka).


William "Wille-wonka" Walter har pysslat med plus plus.


Att lägga i och ur en burk är roligt! Storebror vill konstruera, och jag kan bara konstatera att dessa små "pluppar" är något för alla. 


Albert har mest stått vid kylskåpet och flyttat fotomagneter. Halva släkten hittas på bilderna och gör våra småttingar så lyckliga!


Vad som gör mig lycklig, är att hinna fylla skåpen med god helgfrukost. Och det mina vänner var bitar från helgen. Nu ser vi fram emot nästa! 👊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar