onsdag 3 september 2014

Heja badbollen! (tvillinggravid i vecka 25)

Vad hände? Och hur hände det? Jag menar, jag städar ju ALDRIG badrummet. Det är förvisso sant, men nu syftar jag egentligen på magen. "POFF" sa det så blev även jag med badboll... Men det är en lydig badboll. Inga sammandragningar utan bara en massa bebisbök! Nog känns det lika obehagligt som en sammandragning när de får för sig att vrida på sig aningen. Tröttheten är kvar, längtan stor och järntabletter räddaren i döden. Ultraljud ser fint ut, våra enäggisar är lika stora varann och bara en vecka mindre än ett vanligt foster i vecka 25. Mellanmål är mitt mellannamn, förnamn och efternamn. Äter jag inte regelbundet mår jag illa. Ändå har vågen blygsamt levererat 7 kilo. Men badbollen kommer att expandera! Något som inte expanderar är min garderob. Idag har jag rannsakat vårt badrumsskåp. Vilka produkter är räddaren i nöden? Vilka är mina klassiker som jag ska be mannen haffa i USA nästa vecka? Efter en noga rannsakning blev dessa finalisterna. Hade Kiehls gjort smink hade jag hoppat på deras miljötåg. Fria från mycket kemikalier och gifter. För trött och ledsam hy MÅSTE jag rekommendera Kiehls nattmask. Somna med den två gånger i veckan och du vaknar upp till ditt bästa jag. Tack och hej! //Badbollen (innan explosionen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar