söndag 27 augusti 2017

Hela skillnaden


Det var ett tag sedan jag fattade att tyger är grejen! Grejen som gör hela skillnaden. Som skapar en hemtrevnad man inte trodde var möjlig! En hemtrevnad man inte riktigt kan sätta fingret på. Kuddar, plädar, slängkappor, mattor, gardiner och mera gardiner, mycket gardiner (!) och kuddar... More is more!


Jag har tagit upp favoritkombon grått och beige i vårt gästrum. Vill köpa guldiga solspeglar att hänga på väggen också! Tänk så fint! Och måla väggarna i en mörk nougat! Mmmm...


Det tar alltid lite emot att köpa just textilier till hemmet. Jag menar textilier? Bara ordet låter fånigt! Finns det ens?! 


Men när jag väl kommer hem med härligheten vet jag att det kommer göra skillnad. Skillnaden man inte riktigt kan sätta fingret på. Välkommen du kära gäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar