söndag 27 augusti 2017

Long time coming


Helgen började tydligen med en selfie (?) då jag efter en veckas jobb (nytt jobb) har försökt väcka alla mina hjärnceller till liv OCH dessutom levererar en fredagsmiddag deluxe! Eller tja, potatismos på sötpotatis K A N man leva utan. Ibland undrar jag hur katten folk hinner med allt. Men just denna fredagen klaffade det.


Under mitt församlingsår lärde jag känna så fina människor. Anna & Jonas bland dem. Anna hjälper Hugo hitta plommongruvan!


 Härliga salighet! "When life gives you plommon...."


Jag har huserat i köket som mest! Fått hjälp av A L L A barn med scones, morotskaka, bröd och pizza. En bra helg är en helg med nybakt! Och hur mysigt när barnen hjälper till. (i alla fall en i taget). 


Stolt pizzabagare!


Stolt mamma. Receptet på morotskaka var utan socker och vitt mjöl med sojayoghurt på toppen. Alla åt och fick minsann ta om bäst man ville! 


I gräset dessutom. 


❤️



Albert ville inte vara sämre han och bjöd på kafferep på stora stenen. Underbara helg! Det var längesedan du var så god! 😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar