onsdag 23 december 2015

Thank God its Christmas!

        

Jag kastade ut familjen tidigare idag. De landade i lekparken. Under tiden utförde jag mindre stordåd. Och en skogspromenad. Faktiskt läste jag i tidningen att forskare har kommit fram till att skogen är det bästa för immunförsvaret. Att naturen får oss att slappna av och att stressen inte blir lika påtaglig. Jag håller med. 


Sedan gick jag  tex på trenden att ta bort dörrarna till glasskåpet. Det blev bra. Det kom fram tomtar ur skåpet!?


Självaste Jesusbarnet hade flyttat in. De hade väl tröttnat på stallet. Jag vågar alla dar i veckan kalla mig kristen, och skickar gärna vidare budskapet om julen till mina barn. Denna lekfulla krubban kommer hjälpa det att bli begripligt. Lika söt som rolig. 



Lite smygtomtar måste man ju ha. Helst i sällskap med en robot. God Jul på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar