söndag 17 januari 2016

Hugo & jag

        

I lördags flydde vi kylan en aning. Jag och Hugo. Drog in till stan, köpte massa gott godis, tittade på leksaker och bläddrade i böckerna på NK. 


Bokavdelningen där är verkligen inspirerande! Av allt i varuhuset blir jag som mest sugen på just en bok. Inte en dyrgrip tillväska? Designer-skor? Nej, faktiskt inte. Men en kaffe!


Böcker, något Hugo och jag har gemensamt. 


Jag fick med mig två "första året" böcker till twinsen. En innestående doppresent från deras kusiner.  Hugo har en bok, där det står om hans hyss och påfund. Han verkligen Ä L S K A R att läsa den. Därför vet jag att även tvillingarna vill läsa om helikopteräventyr, första gående stegen och hur äckligt mat var i början...


Idag blev vi kvar på ön och slog till på en fika. IGEN! Jag vet... Men vi spelade en massa UNO.


Drog till kyrkan för att dansa ut granen och (all fika) men få en godispåse från fiskdammen! Detta måste ha varit Hugos lyckohelg. 


Och slutligen skämde jag bort min kropp med två timmar längd i skogen alldeles intill oss. Men det är nästan ett inlägg av eget slag. Vi bor så löjligt nära sjö, pooler och en ljuvlig skog med en massa upplysta hälsospår. Nu är jag mör i armarna och ser fram emot en lugn kväll! Hoppas ni har tagit hand om varandra väl denna helg. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar